Щорічно, 6 жовтня, відзначається Всесвітній день охорони місць проживання, який покликаний нагадати кожному з нас про необхідність захисту не тільки флори й фауни, а, в першу чергу, середовища їх існування. Цей день був започаткований у 1979 році в рамках Конвенції про охорону дикої фауни і флори і природних місць існування в Європі (Бернської конвенції). Протягом усієї історії розвитку людина змінює природу, у тому числі і середовище існування тваринного і рослинного світу. Темпи зникнення видів наразі різко зросли і до переліку видів тварин та рослин, що зникають, залучаються все нові й нові види, які до цього були цілком життєздатні. Всесвітній день охорони місць проживання заснований для того, щоб нагадати людству про те, що ми, люди, є лише частиною природи, ми живемо і розвиваємося за її законами. Тому закликаємо будувати своє життя так, щоб зберегти і передати майбутнім поколінням все розмаїття і красу тваринного і рослинного світу нашої планети.

Просмотров: 74 | Добавил: korineckayan | Дата: 06.10.2023 | Комментарии (0)

       Про те, що усміхатися корисно, чули всі. Усміхнена людина виглядає молодшою і навіть довше живе. Щира усмішка часто допомагає вирішити складні конфліктні ситуації. Тому не дивно, що в світі існує таке свято — Всесвітній день усмішки. З’явилося воно в 1999 році. Це свято завжди випадає на п’ятницю, бо п’ятниця сама по собі сприяє усмішкам (попереду два вихідних дні), а жовтень  у багатьох є початком сезонної депресії (день усмішки має цю депресію прогнати).   З’явилося це свято завдяки Харві Боллу — людині, яка придумала всім відомого смайлика. У 1963 році Харві отримав замовлення від однієї американської страхової компанії на створення рекламного символу з метою підняття бойового духу співробітників. Саме тоді через злиття з іншою компанією працівники не були впевнені в своєму майбутньому, тому стали роздратованими, сумними та розгубленими, і це погано впливало на бізнес. Недовго думаючи, Болл намалював усміхнене личко жовтого кольору і отримав за це 45 доларів. Створений Боллом символ сподобався замовникам і його було виготовлено у вигляді значка та видано службовцям і клієнтам страхової компанії. При цьому значки зі смайликом мали такий успіх, що фірмі довелося випустити ще 10 000 екземплярів. В 1967 році усміхнений символ використали в рекламній кампанії Університету федеральних заощаджень і займів у Сіетлі. На початку 1970-х років зображення смайлика популяризували брати Бернар і Мюррей Спейн з Філадельфії. Вон ... Читати далі »

Просмотров: 93 | Добавил: korineckayan | Дата: 06.10.2023 | Комментарии (0)