11:58 Тиждень права | |
В рамках Всеукраїнського Тижня права бібліотека–філія№2 провела цикл заходів для своїх читачів. Учні 1-4кл. ЗОШ №14 прийняли активну участь у казковому круїзі «Мандрівка у правовий світ». В ході заходу школярі всі разом опанували зміст поняття «право», ознайомилися з правами дитини, що закладені в таких документах, як «Декларація з прав людини», «Конвенція ООН про права дитини» та «Конституція України». Протягом казкового круїзу учні вчилися аналізувати правові ситуації, практикувалися використовувати права у повсякденному житті на прикладі казок. Для учнів 5-7кл. ЗОШ №14 провели виховну годину «Знай свої права, дитино!» , на якій ознайомили дітей з основними правами дитини, які проголошує Конвенція ООН. Учні переглянули відеоролики з правової тематики. Учні 8кл. ЗОШ №14 прийняли активну участь в літературному суді «Хто він? Жертва чи кат?». Учням було запропоновано поговорити про права людини, а саме – про порушення цих прав і організувати судове засідання. Одна група на деякий час стала правовими діячами, друга – обвинувачами, третя – захисниками, а четверта – присяжними. Один учень став суддею, а ведучий стала секретарем цього судового засідання. Засідання пройшло жваво, активно, а головне – результативно, тому що діти змогли самі визначити факт порушення прав людини. На заключення учні закріпили отримані навички, переглянувши відео про права людей. Учні 9-11кл. ЗОШ №14 були запрошені на літературно-правовий суд «Винен чи ні?» Мета даного заходу: опрацювати загальну Декларацію прав людини як основу поведінки в різних життєвих ситуаціях; навчитися поводженню у важких ситуаціях, спираючись на положення міжнародних правових документів. У ході зустрічі молодь показала свою ерудованість, компетентність у питаннях законодавства і права. Протягом тижня в бібліотеці діяв тематичний перегляд літератури «10 грудня –День Прав Людини», на якому були представлені міжнародні законодавчі акти про права, міжнародні угоди, закони України, статті та книги відповідної тематики.
| |
|
Всього коментарів: 2 | |
| |